Tuesday, September 2, 2014

My ideal Season 4 finale:

Liam freaking out over Berserker!Scott. Aww…

Scott tries to become himself again and ends up going full-on wolf, DESTROYS Peter.

Stiles and Lydia somehow bring him back to human again.  MENTION ALLISON, his original anchor.

Braeden takes out Kate, Derek gets his powers back, they make out and stuff. “Your investment was fruitful, then?” “Oh, yeah.”

Malia finds and rescues Kira.  No one gets left behind! 

Parrish uses magical phoenix healing powers on Chris Argent. Yay!

Melissa tells Scott’s dad he’s useless, and should go away. Then hooks up with the Sheriff.

Yeah, that about covers it.  

(Source: seaquell)

Monday, September 1, 2014

Game of Thrones - Season 4 Bloopers

(Source: tyrellslanding)

Happy 1st of September!

(Source: athelstanning)

Sunday, August 31, 2014
itsagutthing:

one of my fave responses to JRB’s request for TL5Y sequel ideas

itsagutthing:

one of my fave responses to JRB’s request for TL5Y sequel ideas

(Source: lalalayeah)

meerareed:

Buffy Meme: [7/7] quotes -

I’m beyond tired. I’m beyond scared. I’m standing on the mouth of hell and it is gonna swallow me whole. And it’ll choke on me. We’re not ready? They’re not ready. They think we’re gonna wait for the end to come, like we always do. I’m done waiting. They want an apocalypse? Well, we’ll give ‘em one. Anyone else who wants to run, do it now, ‘cause we just became an army. We just declared war. From now on we won’t just face our worst fears, we will seek them out. We will find them and cut out their hearts one by one until the First shows itself for what it really is. And I’ll kill it myself. There is only one thing on this earth more powerful than evil, and that’s us. Any questions?

mrsfallontimberlake:

People talk about how hard long distance relationships are but nobody talks about the struggle of long distance friendships. I would give my left leg right now to just be able to sit in our pjs and watch movies or to just be able to give a big fucking hug. 

musicfoundme:

IF YOU WANNA BE MY LOVER

YOU GOTTA tell me really explicitely because I can’t tell when people are actually flirting with me